Mnogi dele mišljenje sa mladim profesionalcem.
Igrači za sada generalno imaju pozitivno mišljenje o Counter-Strike 2 beti. Takođe je vrlo impresivno kako developeri pristupaju igri, jer vrlo ozbiljno shvataju kritike zajednice i brzo uvode potrebne izmene i ispravke. Nažalost, nije baš sve tako savršeno, što su i istakli neki profesionalni igrači.
Mnogi su se požalili na kretanje u igri, ali je tick-rate servera u CS dvojici trenutno ipak ”najvrelija” tema. Pored očiglednih problema sa input lagom u igri, datamineri su otkrili i da je Valve tick rate u Counter-Strike 2 igraničio na 64, što znači da niko neće moći da igra na većem tick rate-u, bez obzira da li koristite matchmaking u igri, FACEIT ili privatne servere.
Jedan od igrača koji su se požalili na ovu temu je CS:GO Major šampion ropz, koji je objasnio zašto su 64-tick rate serveri ”apsolutno smeće” i zašto su 128-tick rate serveri mnogo bolji.
”Vrlo lako se primećuje kada igrate na 64-tick rate serverima zbog problema sa pucanjem, strafovanjem, bunny hoppovanjem, bacanjem granata i slično. Ovakve stvari se prosto ne dešavaju na 128-tick rate serverima, na kojima je gejmplej daleko bolji i stabilniji. Sve nekako glatko funkcioniše”, piše ropz.
Tick-rate rant
Disclaimer: This is about tick-rate, not sub-tick. If Valve can make sub-tick better than 128t, that would make everyone happy. I hope they do.
I’ve joined surf servers many times which are using 64t, then go into an aim map forgetting that it loads up the same…
— ropz (@ropz) September 17, 2023
I dalje se nadamo da će CS2 izaći do kraja leta, ali i da će Valve rešiti probleme sa serverima.
Da li se vi slažete sa ropzom?