Poslednji CS2 patch nam je doneo Italy i izmenjene smoke granate, ali u njegovom kodu se takođe krije nešto neočekivano.
Poznati dataminer Aquarius je otkrio izmenjenu ”mp_maxrounds” vrednost u CS2 kodu nakon novog peča, to jest maksimalan broj rundi po meču. Ovaj broj je ranije, u CS:GO-u, iznosio 30 (15 za jedan half), a sada iznosi 24, odnosno 12. Ove informacije se poklapaju sa činjenicom da je Valve u novom peču privremeno ugasio competitive i private matchmaking.
Naravno, fanovi su odmah napravili paralelu sa Valorantom koji poseduje kraće mečeve, koji zahtevaju manji broj osvojenih rundi za pobedu – 13, umesto kanterovih standardnih 16. Ako niste znali, i kanter je ranije imao takozvani MR12 format, pre nego što je Valve prešao na MR15 nakon Electronic Sports World Cup 2004. godine, koji se igrao na Counter-Strike 1.6.
Subtle, but significant Matchmaking changes in the latest Counter-Strike 2 update:
– From now on Competitive is first to 13 rounds (including Premier)
– Seems like the devs are getting rid of Short Competitive
– Premier matches will have 20s freezetimes, 1 overtime (the game… pic.twitter.com/8iP6jb4tHO— Aquarius (@aquaismissing) August 16, 2023
Aquarius je u kodu takođe pronašao informacije da će overtime runde od sada postojati u rankedu i imaće format sličan FACEIT i ESEA mečevima. Međutim, u slučaju da je rezultat i dalje nerešen posle prvog overtajma, meč će se završiti kao draw. Overtime će biti dostupan samo u Premier Competitive matchmaking modu, dok će Short Competitive navodno biti izbačen.
I dalje nismo dobili zvaničnu potvrdu od Gejba i kompanije, tako da ove informacije treba uzeti sa rezervom.