Prošlo je nešto više od godinu dana otkako je stigao Chamber, a izgleda da bi tek sada mogli da kažemo da je na dobrom mestu, pošto je Riot konačno najavio oslabljena koja su već mesecima bila prekopotrebna!
Ovo nije prvi put da je gotovo svaka njegova magija oslabljena, ali ako pogledati aktivnost agenata, verujem da niko nije iznenađen. Hajde da vidimo šta su to sve promenili!
Za početak, Headhunter, tačnije njegov pištolj, više neće biti toliko precizan ako na brzinu ispalite više od dva metka. Ovo će učiniti da ipak malo razmislite kako pucate sa njim i da na blizinu ne može da se koristi za agresivnu igru.
Randevouz, tačnije teleport, dobio je velike promene. Više nećete morati da postavite dva polja, već isključivo jedno. Samim tim, biće mu povećan radius, a nakon aktivacije vraćate sa na mesto postavljana. Sada će mu takođe trebati više vremena da uzme svoje oružje nakon aktivacije, ali takođe ne postoji cooldown ukoliko ga protivnici unište.
Njegova zamka, tačnije Trademark, će kao i ultimate trajati četiri sekunde umesto 6. Ono što ipak najvažnije, više neće raditi ako se odvojite predaleko do njega, nešto nalik Killjoy. Ovo je možda i najvažnije promena kod ove magije.
I za sam kraj ostaje Tour De Force, iliti snajper, koji će od od sada biti sporiji za čak 57,5%.
Chamber's remained a dominant pick and we need to strike the right balance between preserving his identity and maintaining VALORANT’s game health. So we're making changes to most of his abilities in Patch 5.12. See our breakdown:https://t.co/6HaVTsPtJJ pic.twitter.com/imeyNG129O
— VALORANT (@PlayVALORANT) December 1, 2022
Smatramo da su ove promene bile neophodne, jer je i dalje bio gotovo u svakoj partiji, što je pokazalo da je premoćan. Chamber je od izlaska doživeo razne promene, ali verujem da će sada konačno biti stavljen na pravo mesto.
Kako vam se dopadaju ove promene za Chambera? Detaljnije o svemu možete pročitati na sledećem linku!