U svojoj poslednjoj blog objavi, Riot Games developeri su nam otkrili kako su osmislili Fade, od njenih sposobnosti i stila igre, pa sve do njenog vizuelnog dizajna.
Valorant developer Nik “Nickwu” Smit je prvo rekao da je tim želeo da napravi agenta kao što je Sova, ”izviđačkog” inicijatora čija je specijalnost prikupljanje informacija, a da pritom bude drastično drugačiji.
Počeli su od ideje lovca koji prati tragove svog plena, potom ga hvata u zamku, i na kraju ubija. Ovaj koncept se definitivno slaže sa arsenalom sposobnosti koji koristi Fade.
Read how the Characters team tapped into their own personal nightmares to create Fade in our first Agent Insights. https://t.co/DDjdWg4h1g pic.twitter.com/Fd77mah4zl
— VALORANT (@PlayVALORANT) June 6, 2022
U nastavku razvoja, tim je hteo da sagleda igru iz perspektive plena, fokusirajući se na osećaj straha, panike i paranoje. Zato su se odlučili da njena estetika bude malo mračnija i strašnija. Ova ideja se ponovo slaže sa njenim arsenalom, pogotovo ultijem, koji eliminiše jedan od najvažnijih elemenata u Valorantu – zvuk.
Riot je hteo da napravi agenta čiji je karakter potpuno suprotan od veselijih agenata kao što su Neon i Raze. Zato su izabrali daleko mračniju i sumorniju paletu boja, sa dosta crne i sive.
Kako su želeli da agent potiče iz Turske, njenom dizajnu su dodali dosta detalja koji bi odgovarali njenom poreklu, kao što je njena heterohromija (oči različite boje), koju deli sa turskim angora mačkama, nazar amajliju, karakterističnu za mediteranske zemlje, kao i tetovaže od kane.

Da li ste vi već imali priliku da isprobate Fade?



