Manje od dva meseca je ostalo do početka pete sezone Overwatch League-a, a korporacije nisu rade da otvore novčanike.
Ove godine Overwatch League se vraća u offline format, ali da li će navijači imati uopšte šta da gledaju, jer liga i dalje nije našla sponzore za novu sezonu. Uživo takmičenja se nisu održala u ovoj esports disciplini još od 2020. godine, a na novom šampionatu bi trebalo i da debituje Overwatch 2.
Liga je prošle godine izgubila većinu sponzora zbog skandala u Activision Blizzard-u, tako da Coca-Cola, Kellogg’s, State Farm pa čak i Comcast, koji je vlasnik ekipe Philadelphia Fusion-a, ne planira da sponzoriše takmičenje ove godine. Nema vesti ni iz T-Mobile kompanije, pa možemo da pretpostavimo da su i oni odustali.
Od samog početka kreatori igre nisu slušali zajednicu i ubacili Overwatch u esports krugove brže nego što je to bilo prirodno. Nije teško komentarisati nečiji uspeh nakon što se loše stvari dese, ali Blizzard je imao gotovo bezbroj prilika da isprave sve strukturne probleme i balanse u igri, međutim samo su gurali napred. U jednom momentu svima je postalo jasno da je Overwatch balon koji će uskoro pući, ali niko nije ozbiljno pokušao da ovo spreči. Trenutna zarada je izgleda bila preča, pa se nadamo da organizatori neće dobiti drugu priliku da ponovo organizuju ovo takmičenje jer neko mora da odgovara za uništene živote profesionalnih igrača i svih koji su bili deo esports zajednice.
Mark your calendars, our #OWL2022 season schedule is out! 📅
Check out when your favorite team plays here: https://t.co/9QqL9NNO0L pic.twitter.com/lI3iTyqqT9
— Overwatch League (@overwatchleague) March 11, 2022