Igre na mobilnim telefonima uglavnom se koncentrišu na kežual gejming ali to je počelo da se menja poslednjih godina.
Jedan od najbrže rastućih žanrova na mobilnim telefonima su pucačine. Ogroman rast popularnosti je doveo do toga da su igrači prošle godine potrošili 6.3 milijarde dolara u igrama ovog žanra, prema Sensor Tower veb-sajtu. Ovo predstavlja rast od 10.5 procenata u poređenju na prethodnu godinu, a 65.7 procenata od 2019.
PUBG mobile je igra koja vodi u ovoj kategoriji, a slede Garena Free Fire, dok je na trećem mestu Call of Duty: Mobile. U izveštaju se takođe navodi da je Call of Duty: Mobile prebacio prihod od 1.5 milijardi dolara samo na Google Play Store-u i App Store-u. Ukupna potrošnja je najverovatnije još i veća, jer igrači iz Kine nemaju pristup Google Play-u, i primorani su da koriste alternativne prodavnice koje ne prati Sensor Tower.
Rast popularnosti mobilnih pucačina je privukao mnoge velike developere koji su najavili mobilne igre za postojeće franšize. Respawn Entertainment radi na mobilnoj verziji Apex Legends-a, a na mobilne bi trebao da stigne i Battlefield. Apex Legends je izbačen samo u određenim zemljama, a Battlefiled je u fazi alfa testiranja. Activision takođe razvija još jednu mobilnu igru iz Call od Duty franšize.