Esports industrija je na globalnom novou tokom 2020. godine skupila 940 miliona dolara, a prognozira se da će taj broj dostići cifru od preko četiri milijarde do 2030.
Prema novom izveštaju agencija za procenu tržišta, period od 2020. do 2030. godine će biti krucijalan za razvoj esportsa. Poslednjih godina došlo je do velikog pomaka u onlajn igranju, a i porasla je popularnost esportsa. Veliki broj događaja i turnira je doprineo globalnom rastu esports tržišta, međutim nedostatak standardizacije onlajn događaja, i loše takmičarske prakse (poput klađenja na mečeve) ometaju ovaj rast.
S druge strane, povećanje broja turnira i događaja sa ogromnim nagradnim fondovima za osvajače i timove koji se takmiče, stvoriće prilike za ulaganja narednih godina. Segment usluga bi trebao da ima najveći udeo u razvoju, a skok se očekuje u periodu od 2021. do 2030. godine zbog porasta onlajn gejminga i virtuelnih turnira. Platformski segment i opcije na zahtev će takođe nastaviti da pozitivno utiču na tržište, a strimovanje je učestvovalo sa tri petine u globalnom esports tržištu.
Azijsko-pacifički region i Severna Amerika bi trebali da održe svoju dominaciju do 2030. godine. Ova dva regiona su zaslužena za dve petine globalne esports industrije. U nastavku su izlistani svi veliki igrači na gejming tržištu.
- Activision Blizzard, Inc.
- CJ Corporation
- Electronic Arts
- FACEIT
- Gameloft SE
- Gfinity
- Kabam
- Modern Times Group
- Nintendo
- NVIDIA Corporation