Kako navodi Dexerto, samo par dana nakon što je Mousesports postao MOUZ, jedan od direktora je navodno nagovestio da organizacija želi da stupi i na Valorant scenu ukoliko se ukaže prava prilika!
”Pažljivo posmatramo Valorant i celu zajednicu. Mislimo da je interesantno što dosta stvari ide u korist igre. Iza sebe imaju izdavača koji je poznat kao neko ko ume da izgradi esport i funkcionalan ekosistem, što je vrlo važno za nekoga ko želi da uloži novac. Zajednica je vrlo aktivna, zbog čega mislimo da bi se MOUZ odlično uklopio, jer imamo istoriju kada su u pitanju FPS igre”, izjavio je Jan Dominicus.
Jan je dodao da je organizacija imala nekoliko prilika da otkupi Valorant tim, ali da su ipak fokusirani da nađu adekvatnu postava koja će se uklopiti u njihovu filozofiju. MOUZ želi mladi tim koji bi mogao da se razvije na duže staze, a da takođe bude konkurentan i najvišem nivou, što je dosta nalik njihovim drugim timovima.
MOUZ je prošle nedelje promenio svoj brend i logo, a u klipu koji je najavio promene se može videti detalj koji potvrđuje da je organizacija zainteresovana za Valorant. Tokom klipa se može videti ekran, na kojem se vidi nekoliko ikonica igara kao što su League of Legends i Counter-Strike, dok su neki koji su se pažljivije zagledali primetili i Valorant.
Da li je to dovoljno dobar dokaz?