Bilo je krajnje vreme. Valve radi na novom sistemu koji će dozvoliti igračima da se rekonektuju u bilo koji trenutak svoje Dota 2 partije, što je posebno korisno u situacijama kada dođe do pucanja servera.
Iako profesionalna scena najčešće nema problema sa serverima, u prošlosti je ipak bilo nekoliko nezgodnih situacija. Poslednji put kada je server pukao tokom turnira bilo je na WePlay AniMajoru, tokom odlučujućeg meča između Secret-a i Nigme. Određeno je da će se meč igrati ponovo, sa istim herojima, lejnovima i početnim itemima, ali ovo rešenje je daleko od idealnog.
Ovo je bio znak za Valve da mora nešto da preduzme po ovom pitanju. Zamislite da se ovaj incident dogodio u petom meču velikog finala The International šampionata!
Valve are working on a system that allows spectators to save a snapshot of the current match (teams, heroes, items, buildings, shop stocks & entities) into a JSON file. This is most likely for a save/load game function to handle crashes during pro games.https://t.co/W6B7vz2d5p
— Matthew Bailey (@Cyborgmatt) September 17, 2021
Cyborgmatt je objavio da Valve radi na novom projektu koji će omogućiti ”snimanje pozicije” u meču, i kasnije dozvoliti igračima da se rekonektuju u tačno u trenutku kada je došlo do problema u serveru.
Čini se da je ovaj sistem još uvek u ranoj fazi razvoja, pa će biti interesantno videti da li će uspeti da ga završe do početka TI-ja.