Marketing kompanija je potpisala ugovor sa gejming gigantom Electronic Arts-om, koji želi da ubaci TV reklame u besplatne igre i nagradi igrače koji ih gledaju.
Kompanija playerWON, koja je u vasništvu Simulmedia-e, potpisala je ugovor sa EA i Hi-Rez Studios (Smite, Paladins) za primenu novih marketinških metoda komunikacije u popularnim video igrama. Ovo je samo fin način da se kaže da ćete u besplatnim igrama početi da viđate kratke reklame kao u igrama za mobilne telefone i vebsajtovima poput Youtube-a.
PlayerWON kompanija tvrdi da su igrači u besplatnim igrama spremni da gledaju najmanje 10 oglasa u zamenu za besplatne virtuelne nagrade. Developeri koji žele da dodaju ovakve opcije u svoje igre moraju da ubace kod za sistem reklama i ponude igračima da gledaju rekame od 15 ili 30 sekundi. Opcije da se izbegnu reklame neće postojati.
Ovo je drugi pokušaj Electronic Arts-a da ubaci ovaj tim monetizacije u svoje igre, a prošli put gejming zajednica je imala oštre reakcije na prisustvo reklama u UFC 4 igri, koja ima punu cenu od 60 evra. Slično se desilo i kada je kompanija želela da ubaci reklame u NBA2K21.
Dogovor je sklopljen i to znači da je samo pitanje vremena kada ćemo videti reklame u igrama kao što je Apex Legends i drugim besplatnim naslovima.