Globalni brend sportske opreme i Natus Vincere su sklopili dogovor o partnerstvu koje će trajati naredne tri godine.
Modne marke su počele da se veoma interesuju za esports zadnjih nekoliko meseci, a sponzorske ponude stižu i od kompanija iz drugih industrija. Izgleda da su svi spremni da se ukrcaju na voz zvani esports od kako je industrija zabeležila ogroman rast prošle godine.
Wish NAVI and @@PUMA GLHF! Because now the fastest sports brand in the world becomes our technical partner! Wait for announcements, wait for news, wait for drops!https://t.co/i2Fa8pVq9t pic.twitter.com/i7tuJkU1My
— NAVI (@natusvincere) June 21, 2021
Puma je najnovija kompanija koja je takođe uključila esports u ovogodišnju biznis strategiju, a kompanija će dizajnirati nove dresove za Navi i njihove obožavatelje. Novi dres će moći da se uzme na zvaničnom sajtu organizacije, ali i na Puminim veb stranicama. Glavni odgovorni za marketing Pume je prokomentarisao da gotovo da ne postoji neko ko nije čuo za Navi, a Puma je takođe jedan od najvrednijih i najprepoznatljivijih brendova u svojoj sferi. Misija Pume je da postane najbrži sportski brend na svetu, a onda je i za očekivati da kompanija želi da bude deo industrije koja se vrlo brzo razvija.
Navi već ima sedam partnera na svojim dresovima. Puma će se pridružiti Monster Energy, Logitech G, GG.Bet i AndaSeat kompanijama pored ostalih. Organizacija je najavila i specijalan događaj za 27. jun, a više o tome možete saznati u nastavku.
Here’s the first promised news: NAVI x @PUMA will soon surprise you. Find out the details first, join on the link. Countdown starts now. https://t.co/nw5VX8FsqW pic.twitter.com/GV8GdgmDoJ
— NAVI (@natusvincere) June 21, 2021