Igra Respawn Entertainment-a je dostigla cifru od milijardu dolara zarade. Besplatni Battle Royale je eksplodirao u toku ove finansijske godine i doneo kompanijama 600 miliona dolara pre okončanja finansijske godine 30. juna.
Apex se iznenada pojavio na gejming sceni i vrlo brzo postao popularan zbog dinamičnog stila igre i idejama koje su olakšale igranje betl rojal žanra. Igra je postala vrlo brzo predvodnik EA-ovih uživo usluga (live service) i zaradila preko milijardu dolara putem mikrotransakcija, ranije nego što je i sam EA predviđao.
Najuspešniji period je bio kraj prošle godine kada je igra donela 12 miliona dolara, a o uspešnosti Apex-a govori i činjenica da učestvuju sa 13% u ukupnoj zaradi EA-ovih uživo usluga. Rukovodstvo kompanije se nada još većem uspehu u sledećoj finansijskoj godini i predviđaju da će rekordne zarade dostići cifru od 7 milijardi.
Respawn nastavlja da ubacuje nove sadržaje u igru koji su po ukusu igrača i uspeva da održi zdravu populaciju. Svake sezone dolaze novi karakteri i modovi poput Arene, koja je idealna za sve ljubitelje pucačina koji vole da se bore u ograničenim prostorima. Apex uspeva da se održi na vrhu popularnih Battle Royala, a videćemo šta donosi budućnosti i lansiranje igre na mobilnim telefonima.