Po završetku prvog dana Blizzcona, Blizzard je izbacio Hearhstone patch, koji možda nije napravio velike promene u standard modu, ali je zato kompletno promenio način na koji se Battlegrounds igrao u poslednje vreme. Mi smo zato tu kako bi pregledali i prokomentarisali sve promene!
Za početak moramo da napomenemo da magija, tj. Darkmoon Prizes više nisu deo igre. Igrači imaju veoma podeljeno mišljenje kada su u pitanju ove magije, ali meni će sigurno nedostajati, jer gubitkom istih ostajemo bez dodatnih opcija u igri, koje su činile da mečevi budu raznovrsniji i zabavniji. Sada se vraćamo na stil igre kakav je bio pre 2 meseca, zbog čega ne mogu da kažem da sam oduševljen odlukom Blizzarda.
Svako ko je aktivno igrao Battlegrounds, zna koliko Khadgar može da bude moćna karta kada se u lobiju nađu Beastovi i Murloci. Od sada to više nije moguće, jer će se tokeni sada prvo stvarati, pa tek onda pretvarati u zlatne, tj. triple verzije. Iako sam tek naučio kako ovo lepo da iskoristim, ne smeta mi što je ovaj stil igre uništen, jer je bio veoma neizbalansiran, a od vas je na neki način tražio da koristite greške u igri, pošto je bilo gotovo neophodno da resetujete igru.
Što se tiče heroja, Hooktusk je trenutno van igre, što mislim da nikome neće smetati, s obzirom da se radi o jednom od lošijih heroja u igri. Neke promene su bile potrebne kako bi ponovo bila igriva, tako da verujem da će se vratiti u skorijoj budućnosti.
Heroj kojem je pojačanje bilo potrebno, Y’Shaarj, je dobio malo baf. Umesto da karta koju dobijete na početku borbe ostane na vašoj tabli, vratiće se u ruku, što znači da možete zapravo da iskoristite Battlecry efekat, koji je do sada bio beskoristan. Još jedan heroj koji je bio veoma slab je bio King Mukla, koji je možda dobio najlošiji buff ikada, pošto će sada za samo 3,3% imati veće šanse da dobije veliku bananu.
Elise je već mesecima bila najjači heroj u igri, a sada je Blizzard vraća u prvobitno stanje, što znači da njena mapa ponovo košta 3 zlatnika. Ja sam jedan od onih koji smatra da je ona bila solidan heroj i ranije, ali takođe mislim da je postojao način da ona bude oslabljena, ali ne ovoliko. Akazamzarak će sada moći maksimalno jedan Ice Block po meču da dobije, što je fer, a u principu neće oslabiti samu snagu heroja.
Vreme je da pređemo na minione! Kao što smo ostali bez jednog heroja, ostali smo bez i jednog miniona, pošto nas je napustila Elistra. Ovo je jedna od novijih karata, koja je u međuvremena već bila oslabljena. Radi se o veoma jakoj karti, koja je nekada imala ima preveliku moć u kasnijim fazama meča i jasno mi je zašto je Blizzard doneo ovakvu odluku.
Ovaj peč se dosta posvetio Tier 2 kartama, kao i taunt kartama. Rabid Saurolisk, Waxrider Togwaggle, Molten Rock i Yo-Ho-Ogre su Tier 2 karte koje će od sada biti nešto jače, dok su Arm of the Empire i Champion of Y’Shaarj takođe pojačani, kao i taunt kombinacije. To nije sve, pošto je jedna gotovo zaboravljena karta, Junkbot, prebačena na Tier 4, što je čini iole igrivom, nakon što sam siguran da više od godinu dana niko nije koristio robota.
Iako smatram da su promene na herojima pozitivne, kao i skoro sve na minionima, nisam oduševljen što su izbacili Darkmoon Prizes, jer smatram da je igra izgubila nešto što je čini još zabavnijom. Detaljnu listu promena možete pronaći na sledećem linku! Kako se vama dopada patch i da li će i vama nedostajati magije?