Čuvena švedska esports organizacija Ninjas in Pyjamas je otkrila novi brend i 4. iteraciju svog prepoznatljivog logoa.
Organizacija se sa unapređenjem prethodnog logoa ovoga puta dodatno fokusirala na svoju ”nindža estetiku”. Iako je i ranije bilo poznato da je inspirisan tradicionalnom japanskom kulturom, ovoga puta je evidentno da je u pitanju šuriken. Pored novog logoa, organizacija je izmenila stari dizajn dresova, i unapredila ih neonskom žuto-zelenom bojom.
Kako bi ostao u duhu cele nindža tematike, Ninjas in Pyjamas je na svojoj zvaničnoj twitter objavi ostavio i poruku na japanskom jeziku, koja u prevodu znači ”Ovo je naše vreme”. Organizacija je otkrila da rad na novom brendu traje već više od godinu dana, i da je izuzetno uzbuđena što konačno može da ga podeli sa svojim navijačima.
これが私たちの時代です pic.twitter.com/fd5yUiCLm5
— Ninjas in Pyjamas (@NIPGaming) January 22, 2021
Ninjas in Pyjamas je esports organizacija koja trenutno poseduje CS:GO, FIFA, Rainbow Six Siege i Valorant ekipe. Do nedavno je sponzorisala i Dota 2 sastav Chicken Fighters, koji se sada takmiči u bojama High Coast Esports-a.
Kako se vama dopada novi NiP logo i brend?