Kada igrate Wild Rift potrebno je da pripremite plan po kome ćete skupljati ajteme, ali potrebno je i da izaberete rune koje će vaš šampion koristiti pre nego što počne meč. U nastavku, detaljnije ćemo opisati koje prednosti vam daju i uz koje šampione najbolje da ih koristite.
Ako niste ranije igrali League of Legends onda vam mehanika runa verovatno nije poznata. Rune su efekti koji vam pojačavaju karaktera i birate ih pre početka meča. Možete da izaberete unapred pripremljene opcije ili sami da ih prilagodite vašem načinu igranja.
Razumevanje runa je bitan deo Wild Rift-a. Jedan od razloga je zato što određeni skup runa dobro funkcioniše sa određenim stilom igre, pa možete da ih neefikasno koristite ako ste ih izabrali za stil kojem ne odgovaraju. Prava kombinacija Runa, teoretski, može odrediti ko će pobediti kada se suočite sa protivnikom jednakih veština. Ovaj vodič ima za cilj da bolje razumete Keystone Rune i odaberete one kombinacije koje će vam pomoći na vašoj poziciji koju igrate.
Keystone Rune
Keystone Rune su najjače rune koje mogu da koriste šampioni, a možete da ih podesite dok birate šampiona ili u vašoj kolekciji šampiona. Ukoliko želite da promenite rune, i napravite bild koji ćete često koristiti, uputite se u vašu listu šampiona a na njihovom ekranu pritisnite mali simbol mača da izvršite izmene.
Rune mogu da budu Keystone i sekundarne Domination, Resolve i Inspiration rune koje vam daju sitne prednosti. Određene rune su zaključane, a potrebno je da dođete do 10. nivoa da bi ste mogli slobodno da ih menjate. Keystone vam daju značajne ofanzivne i defanzivne efekte. Zbog velikog uticaja na igru, veoma je bitno da izaberete one koje će koristiti vašem šampionu.
ELECTROCUTE – Napadanje protivnika generiše stakove. Kada skupite tri, udarci ili magije u naradne tri sekunde nanose adaptivni demidž (u zavisnisti od šampiona dodatni medžik ili fizikal). Ovo je prava runa za sve šampione koji se fokusiraju na brst demidž (brzo ubijanje protivnika). Važan detalj je da morate protivnike da udarite/pogodite sa različitim sposobnostima, a ne tri iste. Šampioni koji će dobro da iskoriste ovu runu su Ahri, Orianna, Lux, Evelynn, Zed, Akali i drugi.
AERY – Korišćenje osnovnih napada ili magija stvara malog duha koji nanosi demidž protivnicima koje udarate ili daje štit vašim saigračima. Runu najčešće koriste saport šampioni kao što su Janna, Nami, Seraphine, Sona, Lulu i Soraka.
CONQUEROR – Udaranje šampiona pravi Conqueror stakove. Kada skupite pet stakova vaši osnovni udarci i magije će zadati dodatni adaptivni demidž. Conqueror je runa za šampione koji nanose dosta demidža kao što su fajteri ili ADC (Attack Damage Carry) karakteri. Runa funkcinoiše slično kao i Electrocute, osim što se obnavlja svaki put kada promenite protivnika kojeg udarate. Wukong, Darius, Ezreal, Lee Sin, Olaf su neki od šampiona koji koriste ovu runu.
FLEET FOOTWORK – Kretanje i korišćenje osnovnih udaraca stvara Energize stakove. Kada ih skupite 100, sledeći udarac vraća helt i pojačava brzinu kretanja. Runa je veoma korisna šampionima koji žele da drže distancu i iz daljine dosađuju protivnicima. Neki mili (udaraju na blizinu) šampioni takođe je koriste da bi brže ”ušli” u protivnike. Ako igrate Jhin, Graves, Ashe, Miss Fortune onda vam predlažemno da je stavite u svoju selekciju.
GRASP OF THE UNDYING – Stvara stakove kada ulazite u borbu na svake tri sekunde. Kada prikupite 4, sledeći uspešan napad troši sve stakove, hiluje vas za procenat vašeg helta i nanosi demidž meti. Runu je najbolje da koriste šampioni koji provode dosta u borbi i koji su izdržljivi poput Garen, Nasus, Camille, Dr. Mundo i ostali.
AFTERSHOCK – Kada u mestu zaustavite protivnika, dobićete dodatni armor. Nakon što ovaj armor istekne, iz vas izlazi talas koji nanosi demidž svima oko vas. Aftershock je za inicijatore jer uglavnom prvi ulaze u tuču, a ako onesposobite protivnika dobićete armor koji će vas izvući iz teških situacija. Koristite je za Alistar, Amumu, Blitzcrank i Malphite.
FONT OF LIFE – Obeležite protivnika na četri sekunde koji će postati usporen ili se neće kretati, a svaki vaš saigrač koji ga udara dobija nešto helta nazad. Možete da eksperimentišete sa ovom runom pošto smo mi otkrili da jedino Braum može da je efikasno koristi.
KLEPTOMANCY – Definitivno jedinstvena runa iz ove grupe. Kada iskoristite magiju, sledeći napad ili magija koja pogodi protivnika ima šansu da aktivira random magiju iz nekog ajtema. Ofanzivne magije koje se mogu aktivirati su iz ajtema Statikk Shiv, Blade of the Ruined King, Iceborn Gauntlet, a defanzivne vas pojačavaju iz Locket Enchant, Glorious Enchant, Redeeming Enchant i Shadow’s Enchant. Runa je veoma specifična ali ne možemo da kažemo da je korisna na šampionima koje smo testirali. Možda i domaći za sve posvećene čitaoce koji su stigli do kraja teksta. Sa kojim šampionom mislite da ide Kleptomancy?