Pisac, dizajner i član razvojnog tima Supergiant Games, koji nam je doneo rogue lite igru godine Hades, je u nedavnom intervjuu razgovarao o uticajima Dote 2 u razvojnom procesu ovog hit naslova.
Inside Gaming je na svom zvaničnom YouTube kanalu okačio video intervju sa dizajnerom Gregom Kasavinom. Naširoko se diskutovalo o najnovijem Supergiant Games ostvarenju, Hades, rogue lite naslovu koji prati Hadovog sina u njegovom pokušaju da pobegne iz podzemnog sveta. Igra je osvojila titulu Igre Godine kod mnogih novinara, kao i gejming sajtova kao što su Time i IGN.
Hades je izometrijski akcioni RPG čiji je fokus uperen ka borbi i praktično beskonačnom broju kombinacija oružja i dodataka za iste. Jedna od tema je bila uticaj Dote 2 na kombat mehanike, sposobnosti i neka unapređenja.
Izjavio je da je glavna inspiracija bila širok spektar jedinstvenih heroja, magija i itema u Doti 2, kao i kombinacija i buildova koje možete praviti. Pored toga je pomenuo da je, na primer, sposobnost koju vam daje Demeter, lik iz igre, delom bazirana na Axe-ovom ultiju, Culling Blade. Ove sposobnosti funkcionišu na sličan način, i ubijaju neprijatelje ako im je HP dovoljno nizak.
Tačan timestamp možete pogledati OVDE.
Da li ste vi imali priliku da isprobate Hades? Da li ste osetili uticaj Dote 2?