Kada je Valorant prvi put najavljen, developeri su potvrdili da će preciznost biti veoma važna i da će samo pucanje biti važnije od magija koje imaju agenti. Iako stojim iza toga da to jeste slučaj, mnogi igrači smatraju da pri pucanju postoji previše sreće i da bi morala da se smanji preciznost likova u punom trku i da bi tek tada mogli da kažemo da je preciznost najvažnija.
Do sada se developeri nisu previše oglašavali oko ovoga, da bi sinoć jedan od developera odgovorio na pitanje jednog profesionalca. ”U dugu božićnih praznika, želim da ti kažem da radimo na tome. Nažalost, to neće biti u narednom peču, ali jedna od najvažnijih stvari na kojima rade naši dizajneri. Nadam se da ćemo naredne godine to biti spremno”, izjavio je Maks Grosman, jedan od Valorant dizajnera.
Iako u nekim igrama nije loše to što uvek možete da trčite napred i da pucate, a da pritom ne brinete za vašu preciznost, Valorant je igra koja pokušava da zadrži sistem najsličniji Counter Strike-u, gde je ta preciznost jako važna. Kada želite da vaša igra bude profesionalni esport, važno je da to bude dovedene do savršenstva, pa verujem da Riot želi to da dovede na neki malo bolji nivo.
Da li se vama dopada što Riot želi da promeni trenutni sistem, ili je ovo informacija koja vas nije baš oduševila?
In the spirit of Christmas, I’ll let you know, we are working on it. Unfortunately it won’t be next patch but it’s top of mind for the design team. Hoping to get y’all some changes in the new year
— Max Grossman (@Max_Grossman) December 25, 2020