Electronic Arts već duži period prati niz kontroverzi vezanih za loot kutije u igrama, što je za rezultat imalo dosta negativnih reakcija igrača i čelnika država koji su pokrenuli proces zabrane sistema koji podsećaju na kockanje.
Nakon debakla sa mikrotransakcijama i loot kutijama u Battlefront 2, Electronic Arts kao da je pokušao da se udalji od tih sistema, ali i dalje ne u potpunosti i ne uspešno.
Najnovija kontroverza vezuje se za Electronic Arts, loot kutije i promociju istih u katalogu namenjenom deci. U katalogu sa igračkama nalazi se reklama ovog izdavača za FIFA igru, gde se deca podstiču da koriste virtuelnu valutu u sportskoj igri za otvaranje Ultimate Team paketića sa kartama fudbalera.
Paketi koji se promovišu u spomenutoj reklami u katalogu sa igračkama namenjenim deci su označeni kao loot kutije, pošto nije poznato šta je moguće dobiti u svakom paketu, već se sve prepušta šansi, iliti randomizaciji. Paketi otvaranjem daruju fudbalere sa kojima se gradi Ultimate Team predviđen za dalje takmičenje u virtuelnim ligama.
Mnoge organizacije i državni zvaničnici ulaži napore da mlada lica zaštite od izlaganja loot kutijama i drugim sistemima koji predstavljaju kockanje, a ostaje da se vidi kakva će biti njihova reakcija na ovaj potez izdavača Electronic Arts.
Put your two eyes 👀 on step two.#ThisIsntOK pic.twitter.com/IA6HRv2Elf
— FIFA21Mistakes (@AllFifaMistakes) September 26, 2020
Izvor: PlayZine