Američka analitička kompanija Sensor Tower je dala svoju procenu Clash Royale prihoda, i ispostavlja se da je do današnjeg dana igra zaradila preko 3 milijarde dolara. Igra je izašla pre oko 4 godine – 4. januara 2016. godine.
Igrači koji su potrošili najviše novca su iz Sjedinjenih Američkih Država (925,4 miliona dolara), i čine 30,8% ukupnog Clash Royale prihoda. Drugo mesto je pripalo Nemačkoj sa 266,7 miliona dolara (9% ukupnih prihoda), a treće Kini sa 204 miliona dolara (6,8% ukupnih prihoda). Sensor Tower je takođe objavio statistiku prosečnih troškova po igraču, što je oko 6,4 dolara.
Sensor Tower nam je pokazao i prihode drugih Supercell igara, Clash of Clans, Hay Day, Boom Beach i Brawl Stars. Clash of Clans je ubedljivo dominantni pobednik, sa zaradom od oko 7 biliona dolara, što je više nego duplo u odnosu na Clash Royale.
Clash Royale prihodi su stagnirali posle 2017. godine, kada je igra zaradila oko 950 miliona dolara. Uprkos tome, Clash Royale ostaje jedna od najpopularnijih mobilnih igara.