Većina današnjih first person shooter naslova ima svoju konzolnu verziju, a neke čak i mobilnu. Mnogi korisnici konzola su se pitali kada će i oni imati priliku da isprobaju Riot-ovu pucačinu. Razvojni tim ove kompanije nam daje uvid u poteškoće sa ovom realizacijom.
Detaljan intervju sa Valorant timom nam je otkrio šta nas sve čeka u budućnosti. Bilo je tu dosta diskusija o gameplay-u, engine-u, performansama, mogućim novim game mode-ovima i budućoj konzolnoj verziji igre.
Glavni inženjer tima Felipe Romero je opisao koliko je teško igračima i publici na konzoli pružiti isto iskustvo kao i na PC-ju. Naglasio je da same performance i grafičke karakteristike nisu problem, jer je Valorant u startu dizajniran i optimizovan za malo slabije računare.
Kao glavni problem navodi sam gamplay aspekt, jer je igra zamišljena i razvijena kao pucačina za PC. Drugim rečima, za najpotpunije iskustvo su vam potrebni miš i tastatura.
Smatra da na kontrolerima igrači neće moći da pokažu svoj pun potencijal. Valorant je igra koja najpre zahteva preciznost u pucanju, korišćenju sposobnosti i kretanju. Kao zaključak ističe da na konzoli ništa od gore navedenog ne može da se meri sa PC verzijom.