Shroud je neosporena legenda u svetu first person shooter igara. Iako će mu kao igraču rezultati verovatno biti besprekorni, kakvi li bi mu bili kao dizajneru? Kao osoba koja živi za ovaj žanr, sigurno je nekada razmišljao o raznim idejama koje bi implementirao u svoju hipotetičku igru. E pa danas je sa fanovima podelio neke od tih ideja.
Proslavljeni FPS strimer je tokom godina prikupio pregršt iskustava kada su u pitanju pucačine. Igrao je svaki mogući popularni naslov i čak se u CS:GO-u takmičio na profesionalnom nivou. Sve ovo mu je omogućilo da oformi sopstvene ideje o tome šta je potrebno da bi nastala idealna pucačka igrica.
Izjavio je da bi njegova kreacija bila veoma slična naslovu Escape from Tarkov. Bila bi survival igra sa rejdovanjem i instancama, ali ne previše hardkor. Izgledala bi slično kao Tarkov, sa veoma mračnom i realističnom estetikom. Voleo bi da oružija izgledaju kao da su loše napravljena i kao da bi se svakog momenta pokvarila. Izjavio je da ne bi hteo DayZ open world gameplay i Rust-ov pomalo blesav vizuelni stil.
Pomenuo je da može da razmišlja o idejama do besvesti, ali da misli da trenutno nije u stanju da se posveti projektu kao što je razvoj video igre.