Nije veliko iznenađenje da se u ogromnoj igri kao Dota 2 sa 119 heroja, preko 150 itema i gotovo bezbroj mogućih interakcija pojavi poneki bag. Ako heroj ima veoma posebnu mehaniku ili poseduje više jedinica koje morate da mikro menadžujete, šanse da iskusite neki bag će značajno porasti.
Sigurno ste nekada čuli žalbe na Rubika, heroja koji krade magije od drugih, ili Morphling-a, heroja koji se pretvara u druge. Arc Warden i Meepo i čudne interakcije njihovih klonova su vas možda koštale neke partije. Iste probleme ima i Lone Druid, pre svega sa njegovim ljubimcem, Spirit Bear-om. Kada vidite u kolikom su broju pomislićete da sa njim ništa nije u redu i da je potpuno neigriv.
Svima je poznato da Dota 2 ima veliki broj veoma komplikovanih pravila i još toliko izuzetaka. Ni meda nije pošteđen. On se klasifikuje kao creep-hero jedinica, što znači da ima neke karakteristike kripova ali i samih heroja. Ovo je naravno šareni spektar bagova u najavi.
Neke od navedenih stavki deluju prilično bezazleno i situaciono, dok druge prelaze u game-breaking teritoriju. Neke od njih pomažu, a neke odmažu Lone Druid igračima. Najviše bagova se tiče činjenice da je svaki level medveda zapravo potpuno druga jedinica. Originalni meda se ne unapređuje, već samo biva zamenjen drugim. Ovo znači da će svi njegovi cooldown-ovi kao i BKB trajanje da bude resetovano. Možete i da uspostavite clutch lejn dominaciju jer levelovanje Spirit Bear-a čisti sve debuff-ove sa njega. Ovo može da ide i na drugu, po vas lošiju stranu, jer ako unapredite medveda dok nosi Rapier ili Gem, oni će momentalno ispasti.
U jednu od žalbi se uvukao i Morphling, koji zauvek dobija 60 bonus attack speed-a ako se bar jednom pretvori u Lone Druid-a.
Odvojite neko vreme pošto je lista prilično dugačka. U komentarima ćete takođe pronaći dosta iskustva i mišljenja kako veteran Lone Druid mainova, tako i igrača koje su stompovali služeći se pomenutim abjuzovima kojih je itekako u izobilju.
Diskutabilno je takođe koje od navedenih stavki su zapravo bagovi, a koje su planirana svojstva heroja. Da li Valve pažljivo prati ove odlike i bira koje da zadrži ili samo lenjo čeka da reddit odradi posao za njih da bi kasnije, konačno, ispravili svoje propuste? Interesantno je takođe da su mnoge priložene žalbe dugo prisutne u igri i prilično očigledne. Ove činjenice i dinamika Dota 2 apdejta prethodnih godina definitivno dovodi posvećenost i prioritete Valve razvojnog tima u pitanje.
Možemo da proširimo diskusiju ne samo na čitavu igru, već i na bilo koji drugi naslov u gejming industriji. Iako deluju kao da su samo zloupotrebe nepažnje i lenjosti razvojnih timova, da li je moralno koristiti ih u mečevima, a posebno u kompetitivnom okruženju? Ljudi koji su svesni ovih bagova i koji ih koriste, na kritike obično odgovaraju sa izjavom: ”Ako je deo igre, mogu da radim šta god hoću”.