Najnoviji Valve-ov blog o Artifactu 2.0 opisuje neke promene koje se vrše u fazi kupovine. Ranije je ovo bio jedan od najomraženijih elemenata igre, pa zato Valve sada želi da pojednostavi njegovu funkciju i da učini da ekonomija Itema i zlata bude manje zbunjujuća i manje slučajna.
Kako su itemi funkcionisali ranije
S izuzetkom nekoliko vrlo specifičnih deckova, kao što je onaj koji se zasnivao na Horn of the Alpha itemu, retko kada su se ljudi fokusirali na itemi, te su često bili veoma nebitni. Igrači bi isključivo koristili nekoliko obaveznih predmeta kao što su Blink Dagger i možda po jedan lategame item, dok bi sva ostala prazna mesta potrošili na one najjeftinije.
Igrači su to radili kako bi što brže uspeli da uklone bespotrebne iteme i da dođu do onih koji im trebaju, a to nije mehanika koju Valve želi. Ipak, dodali su da će se verovatno do samog izlaska još mnogo stvari izmeniti.
U Artifactu 2.0, Shop ima malo drugačije opcije i Hold više ne postoji, kao ni Secret Shop. Sada u Shop fazi možemo:
- Kupiti item
- Rerolovati
- Unaprediti shop
- Preskočiti fazu kako bi zaradili +3 golda
Cena svih itema je unormaljena i biće podeljeni po Tierovima, koji će koštati 10,15,20,25 ili 30 golda. Cene jesu veće, ali ćemo takođe dobijati više para. Da bi dobili bolje iteme, neophodno je da unapredite šop, a ukoliko ne budete to uradili, uvek ćete dobijati Tier 1 iteme. Reroll košta 2 golda i menja sva 3 ponuđena itema.
Neki novi itemi: