U avgustu prošle godine Valve je počeo da eksperimentiše se Dota 2 Ranked sistemom, a 5 meseci kasnije i dalje deluje kao da nisu sigurni koja bi bila najbolja opcija na duge staze. U novom update-u koji je stigao 17. januara, ponovo je promenjen način na koji dobijamo/gubimo MMR u solo i party mečevima, a fast i slow queue so obrisani.
Od sada više neće biti varijabilnosti kada je u pitanju MMR gain i loss. Do sada je postojala opcija da za pobedu dobijete samo 10MMR-a, dok ste za poraz mogli da izgubite i do 40. Ovo je zavisilo od skill bracketa u kojem ste postavljeni, te ako igrate protiv igrača manjeg ranka od vas, dobili bi manje nego da igrate protiv igrača većeg ranka. Taj sistem više ne postoji, već će vam svaka pobeda doneti 30 MMR-a, dok svaka party pobeda 20.
Pored toga, Ranked Matchmaking je sada razdvojen u dve kategorije: Ranked Roles i Ranked Classic. Ranked Classic je zamenio slow queue i kao što je nekada bilo, igrači neće birati svoju poziciju pre meča. Kako navode, ovo je uvedeno, zato što koncept oko slow/fast queue-a nije pravio dovoljno kvalitetne partije.
Izjavu Valve-a možete pronaći – OVDE!