Poznati amrički brend, danas je zvanično sklopio partnerstvo sa kineskom esports organizacijom, Invictus Gaming, što znači da će postati prevozni partneri ekipe. Finansijka strana ovog ugovora nije poznata, ali njen cilje je da promoviše novi Chevrolet Tracker SUV, koji će ekipe koristiti za putovanja. U skladu sa time, na dresovima IG-a naći će se i logo kompanije.
Četvrtog jula, ove dve kompanije izbacile su reklamu ”IG X Tracker” na kinesku socijalnu platformu Weibu. Glavne uloge reklame bili su igrači League of Legends ekipe, gde je svaki igrač ponaosob snimio individualnu reklamu. Svih 6 reklama postavljeno je na oficijelni kineski Chevrolet sajt.
Ovaj dogovor prvi put je najavljen 12. juna. Svih pet igrača pojavilo sa na Chvrolet bini u jaknama ekipe sa novim logom tokom jednog Auto Show-a. Ipak, tad još uvek ništa nije bilo potvrđeno.
To nije prvi put da kineske gejming organizacije spajaju ugovore sa automobilskim kompanijama. Juna 2018. godine Royal Never Give Up sklopio je partnerstvo sa Mercedesom. Prošlog meseca, Mercedes je objavio da je obnovio taj ugovor.