Developeri iza novog League of Legends moda – Teamfight Tactics, savetuju igračima da što više eksperimentišu sa ajtemima koji se nalaze u igri.
Glavni dizajner šampiona Avgust Brauning, uključio je svoj strim na Twitchu ubrzo nakon izlaska igre ba PBE serveru. Nakon što je prilao o herojima i odeđenim kombinacijama ajtema, rekao je da developeri žele da igrači što više eksperimentišu u kombinovanju istih.
’’Ukoliko igrate igru potpuno drugačije nego što biste inače i ako u procesu otkrijete nove sinergihe i komboe, to je odlično. Dopada nam se takav pristup igrača. Čini igru raznovrsnijom, što joj daje na trajnosti’’, rekao je Brauning.
Njegov razvojni tim želi da izbegne mogućnost da određena porekla i klase imaju prejaku sinergiju. To bi teralo igrače da konstantno igraju jedno te isto, kako bi završili na prvom mestu u partiji.
Jedan od primera jeste Akali sa Rabadon’s Deathcapom, koji povećava njen AP za 50%. ’’Akaline magije mogu da krituju, što znači da je Deathcap sjajan na njoj. Njene magije mogu da krituju i za ogromnih 2.200 štete’’, dodaje Avgust.
Iako developeri žele diverzitet, mnogo je lakše shvatiti kako porekla i klase funkcionišu, zbog načina na koji je Teamfight Tactics dizajniran. Igra se fokusira da vam pokaže koliko efikasno kombinujete šampione, kako biste omogućili specijalne efekte, u odnosu na sinergije. Nažalost, to nije slučaj kada je ajtemizacija u pitanju.
Ukoliko ste iskusniji autobattler igrač, sigurno ćete se lakše snaći. Ipak, savetujemo svim igračima da se upuste u eksperimentisanje i sasznaju nešto novo. Igra obiluje raznim mogućnostima i kombinacijama, te nikada ne znate kada ćete provaliti neku snažnu kombinaciju.