Nakon dužeg odlaganja, Riot Games ponovo testira Clah sistem. Testiranje će biti vršeno na brazilskom i latino-američkom serveru ovog vikenda. Mnogi LoL igrači su priželjkivali povratak Clasha, nakon njegovog izlaska protekle godine. Riotov direktor dizajna Andrej ’’Meddler’’ van Run, objavio je par informacija o detaljima na kojima radi njegov tim. Prvo čega se dotakao jeste naravno Clash, gde je spoemnuo dve stvari koje će se testirati tokom vikenda.
Mečevi će počinjati u raszličito vreme u zavisnosti od ranka. Na ovaj način Riot može da kontroliše broj igrača u momentu koji je na serverima, umesto cele baze igrača. Drugo, Riot razmatra postavljanje limita na broj ekipa koje mogu da se takmiče u toku dana. Meddler nas uverava da je taj broj i dalje poprilično velik, te da ne bi trebalo da se dostigne maksimum na bilo kom serveru. Riot će takođe najverovatnije ugasiti servere, ukoliko su prezasićeni igračima, da ne bi došlo do pada u kvalitetu igre.
Ovo su odlične vesti za League of Legends fanove, jer je Clash bio i te kako zanimljiv koncept, koji je zainteresovao mnogo igrača. Ipak, problemi koji su se pojavili nakon inicijalnog testiranja, stavili su Clash pod znak pitanja u budućnosti. Nadamo se da će Riot, radeći na kvalitetu i stabilnosti servera, ipak potpuno osposobiti ovaj turnirski mod.