Prve informacije o Nikeovom sponzorstvu procurele su na internat stranicama još u novmebru prošle godine. Tada su kružile informacije da Nike sklapa saradnju sa kineskom League of Legends ligom u trajanju od 5 godina, a ukupne vrednosti u iznosu od milijarde kineskih jena, što je otprilike 144.000.000$.
Ispostavilo se da ipak te brojke nisu tačne, a dogovor je privremeno otkazan, jer su se neke od ekipa učesnica, koje imaju svoje sponzore opreme, požalile. Jedna oh njih je i Edward Gaming, čiji je sponzor domaći brend Li – Ning. U međuvremenu, Li – Ning je kupio još jedan LPL tim – Snake Esports, te su se konflikti nastavili.
Vlasnik Riot Gamesa – Tencent ipak smatra da daljih konflikata neće biti, jer igrači mogu da nose Nikeovu opremu dok igraju oficijelne mečeve lige, a u svakodnevnom životu opremu svojih sponzora. Informacija o novoj monetarnoj vrednosti sponzorstva sa Nikeom još uvek nema, ali najverovatnije će biti daleko manji od početne sume.
Proizvođač sportske opreme Nike zvanično je potvrdio sponzorstvo kineskog LPLa. Svi igrači će dobiti njihove majice, dukseve, trenerke i patike koje će biti u obavezi da nose sve vreme dok su na bini. Trajanje novog ugovora je utvrđeno na četiri godine.