Prethodne sedmice objavili smo članak o bounty sistemu koju je relativno skoro ubačen u igru i o problemima koje je stvorio u igri. Specifičnije, pisali smo o bountyju koji se dobija od farmovanja miniona i rekli smo da smatramo da ih potpuno treba ukloniti iz igre kako bi se rešio problem. Skorašnja Frostmancy strategija bez farmovanja se pojavila u profesionalnim partijama baš iz ovih razloga, a Riot je brže – bolje odlučio da je potpuno osakati.
U zvaničnoj objavio na Riotovim forumima, glavni gejmplej dizajner igre Andrej ’’Meddler’’ van Hun, izjavio je da je bounty sistem potpuno ubagovan. Iako je Riot svestan te činjenice, i dalje nemamo ni jednu zvaničnu informaciju kada će se problem srediti. Jasno je da i soloqueue igrači nailaze na ovu prepreku, ali Riotova greška se najviše odražava na profesionalne partije unutar najjačih svetskih liga. Koliko je sve ovo suludo možete pogledati i na sledećem skrinšotu partije između TSMa i OpTic Gaminga, kada je OpTicov mid lejner imao bounty na sebi, iako je bio u zaostatku u minionima u odnosu na protivničkog lejnera.
![](http://klanrur.rs/wp-content/uploads/2019/02/Riot-priznaje-da-je-minion-bounty-sistem-potpuno-pogrešan1.png)
Razumno rešenje bi bilo da se minion bounty potpuno ukloni, dok se algoritam ne popravi, ali kao što vidimo iz navedenog, Riot se ne slaže sa tim. Meddler je naglasio da je bounty sistem osmišljen kako bi sprečio takozvani rani snowball heroja, ali da ne funkcioniše uvek kako treba. Ističe da je glavni problem činjenica da iza minon bountyja stoji mnogo matematike, te da je developerima izuzetno teško da izoluju problem.