Stigli smo do polovine prolećnog dela najsnažnije evropske LoL lige – LEC, te su brojke oficijelno objavljene. Riot Games je danas otkrio detalje gledanosti na polu – sezoni, a slobodno možemo reći da su rezultati impresivni.
LEC liga je doživela rast u gledanosti za čitavih 50%, nakon procesa novog brendiranja u novembru 2018. godine. Prenosi su dostigli najvišu vrednost na 300.000 gledalaca u trenutku , dok se preko milion i po različitih gledalaca priključivalo u prenos svakog dana nadmetanja. Nakon što su uvedene nagrade za gledanje mečeva, Evropa je postala najaktivniji region sa preko 650.000 ulogovanih korisnika na LoL Esports platformi.
Nekadašnji EU LCS je prošlog novembra usvojio novi model franšiziranja, kao i novo ime. Usled toga, pojavile su se četiri nove ekipe i serija novih partnerstava. Nakon četvrte nedelje nadmetanja, Riot je objavio zvanične informacije o prodaji karata za prvo prolećno finale pod novim imenom. U aprilu će se najboljih šest ekipa plasirati u plej – of i borbu za titulu prvog šampiona LEC lige, a Roterdam je odabran kao domaćin nadmetanja.
Obzirom da smo na polovini sezone, previše je rano da prognoziramo koji timovi će se naći u prolećnom šampionatu, pogotovo obzirom na trenutno stanje na sredini tabele, gde je praktično sve moguće. Ekipa koje se najviše ističe za sada je G2 Esports sa samo jednom izgubljenom partijom, a iza njih su FC Schalke 04 i Team Vitality.