Ove nedelje je čitav internet svet uzdrmao video koji je okačio Yutjuber MattsWhatItIs, koji je do sada pogledalo skoro dva miliona ljudi, a to možete učiniti i vi ispod.
Ukratko, u dvadesetominutnom videu on raskrinkava čitav jedan sistem mreže pedofilije na Youtubu, gde pedofili koriste algoritam sistema kako bi sebi našli pristup do velikog broja videa na kojima male devojčice (pre puberteta) rade raznorazne fizičke aktivnosti i koji su sami po sebi bezbrižni snimci, ali ih pedofili vide i koriste u seksualnom kontekstu.
Ovaj skandal se ogromnom brzinom raširio internetom, pa su brojne velike kompanije, poput Nestle i MekDonalds, reagovale i uklonile svoje reklame sa Youtubea dok se ovaj problem ne reši, a sada je to isto učinio i Epic. Možemo reći da je ovo stvarno nesebičan potez Epica, da ukloni Fortnite reklame sa njima veoma bitne platforme za reklamiranje i to u jeku borbe sa Apexom oko prevlasti na Battle Royale sceni.
Iz Epica kažu da su za sada uklonili sve pre-roll reklame, odnosno one koje vam se puštaju pre nego što što video počne, i da će uskoro ukloniti i ostale forme reklama.
Iako je sa jedne strane šteta što na ovaj način stradaju i “obični” kreatori na Jutjubu koji nemaju nikakve veze sa ovime (jer će dobijati manje para od reklama), ipak je ovo svakako potez za pohvalu, jer se ova jako opasna situacija mora rešiti što pre i nadamo se da će Youtube biti efikasan po ovom pitanju u najkraćem mogućem roku.