Ukoliko ste krajem prošle decenije aktivno pratili “rat moba”, verovatno se sećate da tada glavni konkurentni LoL-u nisu bili Dota 2 ili HotS, već Heroes of Newerth(HoN).
Obe igre su ušle u beta faze oko aprila/maja 2009. godine, sa razlikom da je HoN zakasnio nekih mesec dana, ali mu to ipak nije bio problem da privuče preko tri miliona ljudi da se registruju za vreme bete. Ono što je ipak bila, pokazaće se kasnije, ključna greška na putu za uspeh ove igre, je to što se u početku prodavala po ceni od 30 dolara, dok je LoL kao glavni konkurent od starta bila f2p igra.
To su veoma brzo shvatili i u timu iza igre, pa su samo nakon godinu dana prodaje, u 2011. godini i oni prešli na f2p model, ali tada je LoL već uveliko postao planetarni hit i za ozbiljni uspeh igre je bilo kasno. No, ipak, igra je nastavila da ima svoju omanju, ali veoma posvećenu bazu fanova, koja je volela da igra HoN, i ova igra nikada nije prestala da ima aktivni developerski tim iza sebe.
Posao rada na igri je 2015. godine, umesto tvoraca S2 Games, preuzeo Frostburn Studios, koji je i dalje nastavio da aktivno podržava igru sa novim sadržajem i redovnim balansiranjem, ali čini nam se da je ovog februara tome došao kraj.
Naime, najnoviji blog post na forumu igre, donosi brojne detaljle vezane za patch 4.7.3 i novi sadržaj, ali ono što je tu naglašeno – ovo će biti poslednji veliki patch za igru i nakon njega (izlazi 26. februara), nove zakrpe će se izbacivati samo ukoliko je potrebno da se popravljaju neki bagovi ili neke baš bitne balans izmene.
Ovo de facto značni prestanak aktivnog rada na igri, iako će sama igra i dalje ostati aktivna, odnosno neće biti gašenja servera i igrači će barem još neko vreme moći da uživaju u njoj. Ipak, ukoliko vam udara nostalgija za HoN-om, savetujemo da se sada izigrate, jer nema nikakvih naznaka kada bi serveri mogli da budu ugašeni.