Najnovija igra u moru Battle Royale igara, Apex Legends, ozbiljno je uzdrmala čitav geming svet i industriju igara u protekla dva dana.
Već sada je aktivno igra preko tri miliona ljudi, a juče je u jednom trenutku preko 600 000 igralo istovremeno, dok na Twitchu ne prestaje da drži mesto broj jedan po gledanosti.
Igra ostavlja utisak veoma ispoliranog naslova, koji je pažljivo osmišljen i pripremljen, sa poznatom BR formulom, ali i nekim originalnim momentima koji su se igračima veoma dopali i igru prosto čine zabavnom, i kao rezultat imamo ovu eksploziju popularnosti igre.
Respawn, studio zaslužan za igru, i Electronic Arts, njihov vlasnik i izdavač, zadovoljno trljaju ruke, ali čini se i da glavni konkurent, Epic Games, ne sedi skrštenih ruku. Naime, Epic Games je počeo ciljno da targetuje Fornite reklame na Guglu ljudima koji pretražuju Apex Legends, što su dobro primetili na Fortnite Redditu.
Redditor LostMK je večeras šerovao ovu sliku koju možete videti ispod. Ukoliko ne znate kako deluje reklamiranje preko gugla, oglašivač može da traži kome se specifično pokazuju vaše reklame, i očigledno da Epic želi da Fortnite bude na prvom mestu kao reklama kada neko gugla Apex.
I kao što je Epic nedavno uzdrmao Valve svojim potezima oko borbe za digitalnu distribuciju igara, tako je sada i Apex Legends počeo da bude taman tolika pretnja za Fortnite da Epic mora, makar za početak, ovakve “sitne” korake da preuzima.