Prošlo je već više od devet meseci od izlaska rimasterizovane verzije legendarne strategije StarCraft iz 1998. godine.
Igra je prošla odlično i kod publike i kod kritike (uz pomalo drame oko esport scene u Južnoj Koreji, ali koja je rešena na zadovoljstvo i igrača i Blizzarda).
Ipak, tim koji nam je doneo ovo izdanje ne planira da digne ruke od igre, već je predstavio plan i program rada na igri za 2019. godinu, tačnije listu stvari koje žele da urade i koji su prioriteti.
Lista je veoma dugačka, ali je i vodeći inženjer Grent Dejvis, koji je izneo ovo izlaganje, želeo da bude iskren sa zajednicom i u startu je objavio da žele sve ovo da odrade, ali da je tim veoma mali i da će broj urađenih stvari zavisiti od mnogih faktora.
Stvari na kojima rade uglavnom se tiču tehničke i funkcionalne prirode, jer je balans u igri “sveto mesto” u koje se ne dira.
Planirana lista je zaista dugačka i vidi se želja da se poveća kvalitet oko mnogih stvari i ono što je posebno za pohvalu jeste to što je i za svaku od stavki dato objašnjenje o čemu se radi, dokle su stigli sa time i na koji način to utiče na igru.
Ukoliko i dalje aktivno pikate StarCraft Remastered, obavezno bacite pogled na ovaj blog post sa linka, da se informišete šta su sve to developeri spremili za nas u narednoj godini.