Capcom je nedavno odlučio da uvede nov mehanizam preko koga će se skupljati Fight Money (valuta preko koje se preuzima sadržaj u igri). Mehanizam u pitanju? Pare ćete skupljati gledajući reklame!
Kako je najpre navedeno, Street Fighter će igračima prikazivati reklame u toku casual i ranked mečeva preko kojih će oni moći da dobijaju više para i to neće nikako uticati na učitavanja i u potpunosti je opcionalno.
Sistem zapravo funkcioniše preko tri seta reklama: reklama pri učitavanju partije, reklama za mape i reklama za kostime.
Prvi set reklama se aktivira nakon što oba igrača odaberu svoje likove, tačno pre početka partije. Pojaviće se ekran na kome se reklamiraju popusti i slično.
Drugi set reklama se odnosi samo na turnirske mape, odnosno Ring of Destiny, Ring of Pride i Ring of Power, dok se reklame za kostime odnose samo na osnovne kostime, tačnije, na jednoj od 10 boja običnih kostima možete staviti stikere.
Svaki od ovih reklama će vam dati dodatnih 4 FMa, a sva tri zajedno 12, s tim da su u Capcomu rekli da će biti gornja granica kada je u pitanju zarada od reklama.
Reakcija u zajednici je bila više nego burna, od onih koji smatraju da se radi o besramnoj i gramzivoj politici Capcoma, pa do onih koji govore kako ovo itekako utiče na učitavanje, kao što je prikazano u ovom snimku.
Vrlo je moguće da je reakcija publike preterana, ali moramo da se zapitamo zašto Capcom pokušava na svakom ćošku da razbesni svoje fanove.
Izvor: Eventhubs