Orphea je stigla u Heroes of the Storm i posle nedelju dana se ispostavila da baš i nije toliko moćna koliko su neki mislili, ali svojim “flashy” stilom igranja je svakako skrenula pažnju i postala moćno oružje u rukama onih koji umeju da je igraju kako treba.
Ipak, postoji jedna stvar koja je “imba” kod nje, a to je upotreba njenog heroica Eternal Feast na mapi Volskaya Foundry. Eternal Feast traje “beskonačno” dokle god ima heroja da im nanosi damage unutar njega. Međutim, u HotS-u se i “vozila”, odnosno objektivi kojima upravljaju igrači, računaju kao herojske jedinice (što znate po tome što na njima recimo radite kvestove za koje je potrebno da gađate heroje).
Ovo dovodi do situacije da čim se desi da protivnički tim dobije Triglava, samo momentalno bacite Eternal Feast na površinu gde je Triglav, i Eternal Feast će ga ubiti, a da pri tome igrači uopšte ne mogu da uđu u njega, jer se ulazak kanališe oko sekune i prekida ukoliko primite damage, a da bi prišli Triglavu morate da uđete u polje Eternal Feasta, koje vas onda prekida u ulaženju u Triglava.
Ovo nije bag, jer se vozila računaju kao Heroic jedinica i zbog toga Eternal Feast radi svoj posao kako treba, već je prosto u pitanju samo ogromni dizajnerski propust i zbog toga HotS tim mora hitno da nađe način kako da ovo reši, inače je Orphea do daljneg instant ban na ovoj mapi.
Kako to izgleda, možete videti ispod: