Iako smo na ovogodišnjem BlizzConu dobili nešto manje sadržaja za HotS nego što smo očekivali (prvi BlizzCon na kome je predstavljen samo jedan umesto dva heroja), to naravno ne znači i da nam nije stigla gomila novina i informacija koje sve zajedno nam stižu u narednom periodu ili tokom 2019. godine.
Pored dakle novog heroja, a to je prvi originalni Nexus heroj Orphea, dobili smo i najavu za rework Stitches i Sylvanas, koji će stići u decembru, a ono što svakako ima najveći uticaj jesu najavljene gejmplej promene koje se tiču iskustva i armora.
Poslednja HotS novina koju smo sinoć saznali na BlizzConu, sa “What’s Next” panela, tiče se samih sistema igre i modova igranja.
Pre svega, predstavljene su nove uloge za heroje, koje su najavljivane već neko vreme i koje su čak i slučajno otkrivene na jednoj od novih stvaričica iz BlizzShopa.
Od sada, opraštamo se od Specialista (za šta smo malo tužni), i dobijamo čak šest novih uloga heroja i ispod možete videti koje su to, i kako su trenutno postojeći heroji raspoređeni po njima.
Dakle, umesto Warriora, dobili smo klasične “tenkove” koji imaju ulogu “glavnog” tenka, i bruzere, kategorija u koju su dodati i neki bivši Assasini i Specialisti, poput Thralla, Xula i Ragnarosa. U pitanju je dakle generalno Melee tip heroja, koji mogu da prime dosta udaraca, ali umeju i da dobro udare, heroji koji najčešće završavaju u ulozi solo lanera.
Većina dosadašnjih support heroja je sada prešla u kategoriju “Healer”, dok sama Support kategorija je sada rezervisana za heroje čija primarna “ispomoć” nije u lečenju i ovo je za sada kategorija sa najmanje heroja. Osim Abathura, Medivha i Xula, najveći broj ostalih Specialist heroja je prešao u Assasin kategorije, koje su sada prosto podeljene na “Melee” i “Ranged”. Iskreno, čudno nam je da vidimo heroje kao što su Probious i Murky među asasinima, ali dobro.
Mislimo da je ovakav sistem sasvim na mestu i da će pomoći igračima da bolje i jasnije razumeju uloge heroja, ali i potrebe kompozicije koju igraju kada draftuju.
Osim izmena rola, dolazi i izmena sistema u modovima igranja. Najpopularniji mod, Quick Match, će od sada uvek prioratizovati da ima barem jednog Tanka, Ranged Assassina i Healera kada vam traži partiju, a druga dva mesta će biti fleksibilna. Kada stignu ove izmene, postojaće XP nagrade za igrače koji u Quick Match igraju role koje su manje popularne. Ovo naravno ne važi ukoliko igrate party od petoro ljudi, tada možete imati kompoziciju kakvu želite.
Najveće izmene će pretrpeti Ranked sistemi, i one će dolaziti postepeno tokom naredne godine. Verovatno najveća novina, objedinjuju se Hero i Team League, uz opciju Solo igračima da budu ukršteni samo sa ostalim Solo igračima ukoliko žele.
Uvodi se sistem “praštanja” ukoliko dugo vremena igrate sa botom, i tada ne gubite MMR usled poraza. Istovremeno, igrači koji napuštaju partije često će dobijati penale koji, ukoliko se nagomilaju, sa sobom donose ozbiljne posledice, ali nije rečeno previše o tome kakve su to posledice.
Na početku sezone, umesto 10 placement mečeva, sada ćemo imati samo tri, a demotion/promotion partije između rankova biće u potpunosti uklonjene. Ujedno, umesto Ranked poena koje sada vidimo, konačno stiže vidiljivi MMR za sve igrače i on će biti presudan za vaš rank, ranked poeni nestaju,
Na kraju, opet je pomenut i PBM (performance based matchmaking), koji je trebalo još pre godinu dana da se uvede, ali to nije uspelo. Sada neće uticati na vaš plasman, ali će vam davati informacije i statistike o tome kako igrate sa nekim herojima, i na osnovu toga možete videti koliko ste dobri ili loši u toj ulozi i šta treba da menjate/vežbate.