Najnovija regularna balans zakrpa za Heroes of the Storm nam je donela očekivane nerfove za Dreadlorda Mal’ganisa, ali i čini nam se ničim izazvano sakaćenje transfera globalnih heroja.
Nakon što su pre par patcheva globalne osobine (koje omogućavaju instant kretanje na dobrom delu mape) dobile standardizaciju od 60 sekundi Cooldown, sada izgleda ni to nije bilo dovoljno, pa su Falstad i Dehaka sada dobili čak 75 sekundi čekanja pre nego što mogu da iskoriste ponovo njihovo Z! Ne znamo zašto ovo Blizzard radi, ali nam se čini kao još jedan u nizu udaraca koji imaju za cilj da oslabe makro strategije i igru još više fokusiraju na timske borbe, što smo već ranije rekli da je nešto što nam se nikako ne sviđa i što igru čini jednostavnijom, a samim tim i manje izazovnom. Osim povećanog Cooldowna na Z Dehake i Falstada, i Zagara je dobila nerf na svoj global, Nydus Network (R), pa sada može imati maksimalno svega četiri aktivna Nydusa, umesto kao do sada 20, što je veliki udar na makro igru Zagare, pogotovo na velikim mapama.
Osim ovih udara na globalne heroje, Mal’ganis je dobio očekivani set nerfova, ali čini nam se u pogrešnom pravcu, jer i dalje ne udara tamo gde treba. Njegove CC osobine su ostale nepromenjene, dok mu je samo smanjen sustain i nešto malo Damagea.
Blaze je iznenađujuće dobio set poboljšanja, baš kao i Artanis, dok kod Supportova vidimo povećan Stun na jednu sekundu Utherovom E i nekoliko bafova za Lucia, dok su Li Li i Tyrande dobili par korekcija u vidu manjih nerfova.
Zanimljiv patch koji bi čak rekli i da nam se sviđa, da nije ovih po nama potpuno nepotrebnih udara na globalne heroje, što je po nama ujedno i udarac na alternativne načine igranja i dobijanja partija.
Detaljne brojke novog patcha pogledajte u zvaničnim Patch notes.