Najveći svetski brend muških i ženskih brijača, Džilet(Gillete), lansirao je novu kampanju, reklamom, u kojoj je Aleksej “Solo” Berezin, član Virtus Pro-a, postao novo lice kompanije. Ovo je drugi član ove ekipe koji će predstavljati neku od svetski poznatih kompanije, nakon što je samo pre nedelju dana Roman “RAMZES666” Kušnarev, postao zaštitno lice Head & Shoulders-a.
Nova reklama je pokrenuta kako bi pružila podršku novoj seriji brijača, Gillette Fusion5 ProGlide, a esportisti postaju sve interesantnije ličnosti za ovakve projekte. Glavni razlog toga je što profesionalni gejming raste velikom brzinom, e zvezde kao što su Solo, itekako mogu da privuku veliki broj kupaca.
[tweet https://twitter.com/virtuspro/status/1047096980349046785]
Za Džilet ovo nije prvi put da ulaže u eSport, pošto su 2017. godine postali sponzor jedne od najtrofejnijih kineskih League of Legends ekipa, Edward Gaminga. Pored EDG, oni su takođe jedan od glavnih sponzora ekipe Team Solo Mid, čiji je član takođe snimio reklamu početkom ove godine.