Popularna esport organizacija OpTic Gaming udružila je snage sa kompanijom iz Singapura JET8, koja se bavi marketinškim kampanjama sa fokusom na mobilnim platformama.
Rezultat ove saradnje jeste specijalna Android/iOS aplikacija sa OpTic Gaming brendom, a koja ima za cilj direktnije i konkretnije angažovanje i uključivanje fanova u ono što organizacija radi. Aplikacija će omogućiti fanovima da rade fotografije i snimke sa OpTic filterima koji ih brendiraju u boje i simbole ovog tima, a postojaće i opcija sakupljanja specijalnih poena preko aplikacije, za svako šerovanje ovakvog materijala, i sakupljanjem tih poena ljudi će dobijati popuste na stvarčice u prodavnicama OpTic Gaminga.
Ideja iza ovoga je veća uključenost fanova u aktivnosti OpTic Gaminga i širenje svesti o ovom brendu i ujedno kroz taj način da se i nagrade najverniji i najlojalniji fanovi, tako što će dobijati popuste i nagrade za svoje aktivnosti vezane za brend, preko pomenutih poena koje sakupljaju unutar aplikacije.
Želja OpTiCa je da globalizuje svoj brend i učini ga popularim širom sveta, i zajedno sa preuzimanjem rostera u Meksiku, Brazilu i Indiji, kroz ovu aplikaciju žele da dodatno vežu fanove i prošire prisustvo brenda.
Optic trenutno poseduje ekipe u igrama Call of Duty, CS:GO, Fortnite, League of Legends, Dota 2 i PUBG.