Nešto stariji među našim čitaocima se verovatno dobro sećaju telekomunikacione kompanije Orange, čiji se logo jedno vreme stalno vrteo po mobilnim telefonima (ne “pametnim”) koji su dolazili iz inostranstva.
Upravo taj gigant francuskih telekomunikacija danas potpisuje ugovor sa poznatim francuskim esport brednom, timom Vitality.
Detalji ugovora nisu izneseni, ni to na koliki je period potpisan, ni to koliko je finansijski težak, ali kao što možete videti na slici, ugovor je verovatno poprilično unosan za Vitality, imajući u vidu da je Orange dobio ključno, centralno mesto na dresovima tima.
Ova francuska esport organizacija ove godine je uspela da napravi odličnu finansijsku stabilnost, pošto je još februara ove godine obezbedila preko tri miliona dolara investicija iz različitih izvora, u maju potpisala saradnju sa marketing agencijom Infront, a dobili su i podršku nacionalnog institua za esport.
Ni Orange nije prvi put ušao u esport, gde ova kompanija svakako ima iskustva. Sponzorisali su špansku esport ligu Liga de Videojuegos Profesional koja je od tada postala Superliga Orange, a zajedno sa Mekom su napravili i McDonald’s Virtual La Liga.