Poznati japanski brend Tojota ide stopama drugih kompanija iz sveta automobila i ulazi na CS:GO scenu.
Tojota će na Tajlandu u novembru organizovati Toyota Master Bangkok, vredan 100 000 dolara, što će biti prvi međunarodi CS:GO turnir u ovoj zemlji, i učestvovaće 10 timova, od kojih će četiri dobiti direktne pozivnice, dok će šest stići preko otvorenih kvalifikacija iz regiona širom sveta.
Iz Tojote kažu da su shvatili da se životni stil mladih odavno promenio i da žele da uhvate korak sa novim trendovima i interesovanjima mladih, jer je to njihova ciljna publika i zbog toga žele da se dublje povežu sa esport scenom širom sveta.
Podsećamo, ovo nije prvi ulazak auto industrije u svet esporta, početkom prošle godine esport svetom je progrmela informacija da je veliki Audi postao sponzor tima Astralis, dok Subaru organizuje velike esport događaje, kao što je Subaru Invitational.
Kompanija Mercedes je bila veliki naslovni sponzor kineske LPL, ali je tu privilegiju izgubio zbog Dalaj Lame,dok je i sama Tojota jedan od glavnih sponzora Overwatch Lige.