Poslednjih godinu-dve svedoci smo da sve više neočekivanih velikih sponzora ulazi u esport, onih koji nisu “endemski” odnosno nisu iz sfera koje su očekivane za esport tržište.
Od velikih giganta auto industrije, preko Žileta do prehrambene industrije, pa čak i američke vojske, esport svakoga dana otvara svoja vrata novim partnerstvima.
Danas je poznati esport sastav iz Toronta, Luminosity Gaming, objavio strateško partnerstvo sa Universal Music Canada, koji takođe posluje iz Toronta.
Ideja iza ovog partnerstva je pre svega kolaboracija na stvaranju zajedničkog sadržaja koji će kombinovati gejming i esport stranu koju donosi Luminosity, sa muzičkim aspektima UMC.
Ovako partnerstvo nas ni malo ne čudi ako znamo da dolazi od strane Luminosity, organizacije za koju igra i najpoznatiji Fortnite strimer i igrač na svetu Ninja, koji je u nekoliko navrata imao striming sesije sa čuvenim reperom Drejkom, još jednim Kanađaninom.
Za sada još uvek nema detalja kakav će to tačno sadržaj biti, ali će svakako biti zanimljivo videti kakve će se ideje izroditi iz saradnje jedne esport organizacije sa muzičkom kućom.