Sanhok je već skoro nedelju dana dostupan svim igračima za uživanje, a ponekad i zastrašivanje) a zadovoljni developeri su se rešili da nam prikažu kako je zapravo ova mapa nastala.
Razvojni tim je od početka znao da želi da promeni iskustvo koje je PUBG do tada pružao i da želi da igračima donese drugačije iskustvo na 4 puta manjoj mapi, gde će akcije biti non stop tokom trajanja meča. Istakli su i da je odluka da Sanhok bude po uzoru na tropske šume Tajlanda došla sa ciljem pružanja dodatne raznovrsnosti u odnosu na pustinjske i “evropske, predele prethodnih mapa. Za izradu same mape je korišćena tehnika fotogrametrije gde se developeri otišli na lokaciju i usnimili je kamerama pa su je potom izradili u virtuelnom okruženju.
Ispod možete pogledati video o razvojnom procesu mape, i sada nam ostaje da dok igramo na Sanhoku strpljivo sačekamo četvrtu mapu, koja nas vodi u snežne predele.