Dragoon Fenix je bio prava pošast od kada je stigao u Nexus. Predstavlja heroja sa najvećim win rateom po izlasku ikada.
U međuvremenu je pretrpeo nekoliko talasa izmena i veoma velike nerfove praktično na svim poljima, bazičnih statsa, preko abilitija i talenata, i neko vreme je delovalo kao da je konačno “primiren”.
Ali ne lezi vraže, svima omiljeni Dragoon i dalje vlada Hero ligom, i po podacima najpouzdanijeg sajta za HotS statistiku, HotS Logs, trenutno ima neverovatnih 57% posto pobeda u odigranim partijama Hero lige.
U čemu je i dalje njegova tajna? Pa prosto u tome što deluje kao da zaista ima sve. Štit mu daje regeneraciju i izdržljivost, Phase Bomb odličan Wave Clear, Warp sjajno oružje za bežanje i za jurenje protivnika, ima veliki damage kako kroz Basic Atack, tako i kroz abilitije, tu je i slow… Jednostavno, Fenix ostavlja utisak odnih heroja koji imaju sve i koji mnoge poslove rade bolje nego i heroji specijalizovani samo za neke od tih uloga.
Kao da je jedini odgovor protiv njega Stun/Root i ogromni Burst damage da ga ubije pre nego što mu se regenerišu štitovi.
Šta je rešenje? Nerfovati ga još više deluje suludo, tako da je možda problem u samoj srži njegovog dizajna? Mnogi smatraju da je glavni problem to što ovaj heroj nema manu kao resurs, pa igrači mogu komotno da spamuju njegove osobine bez straha da će ostati bez mane.
Šta vi mislite, kako najbolje balansirati Fenixa?