Sinoć je stigao novi balans patch za Heroes of the Storm, koji je doneo jednu pomalo neočekivanu promenu sa kojom se mnogi igrači i ne slažu baš previše.
Heroji koji su imali bazični pasivani armor su sada ostali bez istog, jer HotS tim smatra da unosi previše konfuzije i da njegovo postojanje nije baš najbolje prikazano igračima, odnosno mnogi ni ne znaju da postoji.
Tako su Arthas, Anubarak i Johanna ostali bez svojih pasivnih armora, dok je Cassia dobila 25 armora manje na njenom Traitu, a Varian je izgubio bonus armor kada izabere Taunt na level 4. Kao nadoknadu za ovo, ovi heroji su dobili dodatni Health i Health regeneraciju, ali je generalni utisak da su ovime značajno nerfovani i da je izgubljena njihova specifičnost koja ih je izdvajala od drugih heroja. Ne samo da su im ukupne brojke smanjene, nego je i njihovo lečenje efektivno nerfovano, jer je sa armorom heal na ovim herojima imao veću vrednost.
Osim ove promene, još jedna sitna dizajnerska promena je i u XP vrednosti koju daju građevine. Iskustvo koje daju kule je smanjeno za duplo, ali je zato povećano iskustvo koje daje uništavanje Fortova i Keepova. Cilj ove promene je da se balansira rani deo partije, odnosno da ne dolazi do previše “snowball” efekta za ekipe koje krenu dobro.
Patch je doneo i još jedan talas nerfova za Genjia i Maiev, uglavnom u vidu povećanja cooldowna na njihovoj mobilnosti i još par sitnih izmena na talentima, a povećanja Cooldowna je dobio i Garrosh.
Fenix i Kael’thas su tehnički dobili bafove, pošto im je smanjena veličina hitboxa, pa će ih sada biti teže pogađati. Lunara i Diablo, koji su nedavno reworkovani, dobili su još par sitnih izmena i bafova.
Detaljnu listu svih promena i novina koje je doneo ovaj patch, možete videti prateći ovaj link.