Fortnite: Battle Royale je najveća igra u žanru na svim platformama, a pogotovu za mobilne uređaje, tačnije iOS, pošto je samo u prvoj nedelji zaradila znatno više nego suparnički PUBG Mobile, i to čak 5 puta više.
Kako objavljuje agencija SensorTower, koja je i ranije pružala podatke o zaradi na Eplovoj platformi, PUBG Mobile je mikrotransakcije dobio pre nedelju dana, pri čemu su igrači za tih 7 dana potrošili 700,000 dolara, dok su Fortnite igrači za isti period utrošili čak 3.7 miliona dolara. što je svakako mnogo.
Napominjemo da se radi o prodaji PUBG Mobile samo za iOS, u istim državama i za isti početni period kao što je imao Fortnite: Battle Royale. Takođe, zanimljivo je to da je kod PUBG-a više igrača bilo izloženo mikrotransakcijama, 22 miliona njih, dok je ovaj drugi imao skoro 4 miliona preuzimanja, zato što je bio dostupan samo kroz specijalni invite.
Čak i kada se doda Android verzija PUBG-a, pošto Fortnite tu još uvek nije stigao, zarada ne postaje nešto preterano veća već ide na milion dolara, što je i dalje daleko od konkurenta.
Videćemo kako će se nastaviti uspeh PUBG Mobile, ali se ovde svakako može zaključiti da igrači više vole da znaju šta dobijaju, što imamo kod Fortnite, nego da ulažu novac u misteriozne loot kutije.