Možda vam naslov zvuči čudno, ali ne i kada shvatite koliko daleko ide marketing.
Najpoznatiji svetski brend opreme za brijanje, Džilet (Gillette), je od prošle godine veoma aktivno prisutan na esport sceni, kao sponzor mnogih vodećih esport organizacija. Najpre su prošlog maja sklopili partnerstva sa Edward Gaming i američkim CLG, a od septembra su zvanični sponzori i Team SoloMid (TSM).
Upravo će ova akcija iz naslova krenuti preko partnerstva sa TSM. Naime, svi strimeri pod okriljem TSM će imati opciju da se preko njihovog kanala pazari oprema za brijanje marke Džilet, od pena, preko brijača, kozmetike i ostalih stvari. Svaki strimer će imati specijalni baner sa odabranim proizvodima ovog brenda, i kada kliknete na taj baner, bićete odvedeni na Amazon stranicu (koji je vlasnik Twitcha) gde možete kupiti te stvari.
Nakon svake kupovine, dobijate kao bonus 250 bitsa, koje možete trošiti na Twitchu zarad podrške vašim omiljenim strimerima.
Dakle, Amazon, Twitch, strimeri i TSM se zajedno obraćaju fanovima i publici u jednom velikom lancu koji nam samo još jednom pokazuje koliko je esport odavno postao ozbiljno tržište i koliko marketing potencijal ima.