Poznata esport organizacija Counter Logic Gaming objavila je juče svoje novo veliko sponzorsko partnerstvo sa južnokorejskim velikanom industrije automobila, Kia Motors.
Iako CLG ima timove u više esport nalova, ovo partnerstvo je specifično vezano za njihov Rocket League tim, što je tematski nekako i prikladno imajući u vidu da je u pitanju igra sa automobilčićima. Kia Motors će biti naslovni sponzor dokumentarnog serijala ROADS, koje CLG organizuje kao promociju svojih igrača.
Detalji i finansijske brojke ovog partnerstva očekivano nisu objavljene, ali verujemo da je u pitanju sasvim lep dogovor za obe strane. Podsećamo, ovo nije prvi ulazak auto industrije u svet esporta, početkom prošle godine esport svetom je progrmela informacija da je veliki Audi postao sponzor tima Astralis, dok Subaru organizuje velike esport događaje, kao što je Subaru Invitational.
Kompanija Mercedes je bila veliki naslovni sponzor kineske LPL, ali je tu privilegiju izgubio zbog Dalaj Lame,dok je Tojota jedan od glavnih sponzora Overwatch Lige.