Sa patchom 11.0 za Hearthstone stigla je i jedna zanimljiva i neočekivana balans promena, za koju nismo sigurni koliki će uticaj imati na partije, ali je svakako zanimljiva.
Naime, Stealth je u Hearthstoneu ranije funkcionisano tako što Minion koji ima Stealth, isti gubi onog trenutka kada nanese bilo kakav Damage. Recimo, ako Knife Juggler ima Stealth, on će ga odmah izgubiti kada “baci nož” ili recimo Baron Geddon kada mu se aktivira njegov efekat na kraju poteza, da nanese 2 Damage svim ostalim karakterima.
Najnoviji Hearthstone patch 11.0, koji je stigao na servere u utorak uveče, ovo menja, i od sada minioni gube Stealth jedino ako napadnu, ne i ako nanesu štetu na neki drugi način.
Biće veoma zanimljivo videti kakav će uticaj ovo imati na metu, kako u Standard, tako i u Wild formatu. Poslednji put kada je Blizzard napravio ovakvu “sitnu” izmenu, desio se zemljotres u Wild formatu, koji i dan danas trese Wild – govorimo o izmeni na Naga Sea Witch, zbog koje sada Giant špilovi vladaju Wild formatom.
Trenutno u Hearthstoneu ne postoji karta koja može drugoj da da trajni Stealth. Ranije je Rogue karta Master of Disguise davala trajni Stealth, ali je to izmenjeno upravo zbog potencijalnih zloupotreba i balans problema.